Verkkokaupan yhteystiedot

Yritys: ArtCloud Oy

Sähköposti: asiakaspalvelu@artcloud.fi

Puhelin: 044 985 4718 (arkisin klo 9-16)

Postiosoite: Åkeröntie 9, 06150 Porvoo

Verkkosivut: www.verkkokauppa.artcloud.fi

1. Sopimusehtojen voimassaolo ja soveltaminen

Nämä sopimusehdot astuvat voimaan 18.9.2023 ja ovat voimassa toistaiseksi. Uudet ehdot korvaavat aikaisemmat sopimusehdot.

ArtCloud Oy 2938626-9 myy tuotteita yrityksille ja yksityishenkilöille Suomeen. Pidätämme oikeuden toimitusehtojen ja hintojen muutoksiin. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron.

Yleisiä sopimus- ja toimitusehtoja sovelletaan ArtCloud Oy:n (jatkossa ”Palveluntarjoaja”) asiakkailleen (jatkossa ”Asiakas”) toimittamiin tuotteisiin ja palveluihin. Palveluntarjoaja tiedottaa sopimusehtojen muutoksista verkkosivustollaan osoitteessa artcloud.fi.

Sopimus on Palveluntarjoajan ja Asiakkaan välinen. Asiakkaan tulee pitää kaikki sopimukseen, palveluun ja hinnoitteluun liittyvä luottamuksellisena. Asiakas vastaa myös siitä, että Asiakkaan palveluksessa olevat tahot, kuten alihankkijat ja työntekijät, noudattavat näitä sopimusehtoja.

2. Sopimuksen syntyminen ja sopimuskauden pituus

Asiakkaan ja Palveluntarjoajan välille syntyy sopimus, kun Asiakas tilaa palvelun ja Palveluntarjoaja vahvistaa tilauksen. Tilausvahvistus tehdään pääsääntöisesti sähköpostitse.

Sopimuskauden pituus on sama kuin tilauksessa palvelulle valittu laskutuskauden pituus. Jatkuvien tilausten sopimus jatkuu automaattisesti kauden loputtua, mikäli sitä ei ole irtisanottu vähintään 14 päivää ennen uuden sopimuskauden alkamista.

3. Maksaminen

Verkkokaupan maksuvälittäjänä toimii Visma Pay (Visma Payments Oy, y-tunnus 2486559-4), joka on rekisteröity Finanssivalvonnan ylläpitämään maksulaitosrekisteriin. Maksamiseen siirrytään Visma Payn verkkopalvelun kautta ja tiliotteella ja laskulla maksun saajana näkyy Visma Pay tai Visma Payments Oy. Visma Pay välittää maksut verkkokauppiaalle. Maksaminen on turvallista, sillä kaikki maksutapahtumaa koskevat tiedot välitetään salattua yhteyttä käyttäen niin ettei kukaan ulkopuolinen taho näe maksutapahtuman tietoja. Kauppa syntyy verkkokaupan asiakkaan ja verkkokaupan välille. Verkkokaupan vastuulla ovat kaikki kauppaan liittyvät velvoitteet.

Lue lisää Visma Paysta: https://www.visma.fi/vismapay/

4. Maksutavat

Visma Pay -palvelun kautta voit maksaa verkkopankkitunnuksilla, lompakolla, maksukorteilla (credit/debit), laskulla tai osamaksulla. Käytettävissä ovat seuraavat maksutavat: Osuuspankki, Nordea, Danske Bank, Oma Säästöpankki, Säästöpankki, Aktia, Paikallisosuuspankit, S-Pankki, Handelsbanken, Ålandsbanken, MobilePay, Masterpass, Pivo, Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard- ja Debit MasterCard -kortit, sekä Jousto, Alisa Lasku ja Alisa Yrityslasku.

MobilePay: Voit maksaa MobilePay-lompakollasi mikäli olet sallinut verkkokaupoissa maksamisen sovelluksen asetuksista. MobilePay-lompakolla suoritetut maksut veloitetaan lompakkoon liitetyltä maksukortilta. Mikäli maksun veloittaminen maksukortilta epäonnistuu, MobilePay-lompakolla maksaminen ei ole mahdollista verkkokaupassa.

Pivo: Käyttöehdot ovat tarjolla Pivon sivuilla: https://pivo.fi/kayttoehdot/pivon-kayttoehdot/

Jousto lasku ja osamaksu on kotimainen palvelu, jolla teet ostoksesi nopeasti ja turvallisesti. Jousto on tarkoitettu yksityishenkilöille, jotka ovat hoitaneet raha-asiansa moitteettomasti. Joustolla saat 30 vuorokautta korotonta ja kulutonta maksuaikaa. Laskun saatuasi voit päättää maksatko sen kokonaan vai osissa. Osamaksulla voit maksaa ostoksesi jopa 36:ssa erässä, alkaen 9,90 eur/kk. Jousto osamaksun kustannukset ovat 3,90 eur/kk ja 19,90%:n luottokorko. Voit maksaa Joustolla 30–3000 euron ostoksia. Luotonmyöntäjänä toimii Aurajoki Nordic Oy. Lue lisää Joustosta osoitteessa www.jousto.com.

OP Lasku – Joustava tapa maksaa verkko-ostokset. Kaikkien pankkien asiakkaille. OP Laskulla voit tehdä enintään 5 000 euron suuruisia ostoksia ja maksaa ne korottomasti pois 45 vuorokauden sisällä. Halutessasi voit pilkkoa laskun useampaan maksuerään. Ostoksesi näkyvät yhdessä paikassa, joten pysyt helposti perillä rahan käytöstä. Luottorajan avulla pidät kulutuksen haluamissasi rajoissa. Saat laskut kätevästi sähköpostiisi. Verkkopalvelussamme näet tietoja OP Laskun käytöstäsi ja tekemiesi ostosten summan. Voit käyttää OP Laskua, jos olet maksukykyinen yli 20-vuotias, ja sinulla on suomalaisen pankin verkkotunnukset. Lisätietoja OP Laskuun liittyen löydät osoitteesta: https://www.op.fi/henkiloasiakkaat/paivittaiset/maksaminen/op-lasku

Alisa Lasku on joustava ja turvallinen maksutapa. Maksutapa sopii kaikille yli 20-vuotiaille kuluttajille kaiken tyyppisiin ostoksiin. Halutessasi voit jakaa laskun pienempiin osiin ja maksaa takaisin jopa 60 erässä. Lisätietoja Alisa Laskuun liittyen löydät osoitteesta: https://www.alisapankki.fi/

Alisa Yrityslasku on joustava ja turvallinen maksutapa yrityksille. Maksutapa sopii kaikille suomalaisille yrityksille yhtiömuodosta riippumatta. Ostajan osto-oikeus varmennetaan kokonaan digitaalisesti ja ostotapahtuma vie vain muutaman minuutin. Yritys voi itse valita sopivan maksuajan kolmesta eri vaihtoehdosta: 14 päivää, 30 päivää tai 60 päivää. Lisätietoja Alisa Yrityslaskuun liittyen löydät osoitteesta: https://www.alisapankki.fi/

Visma Pay -maksupalvelun yhteystiedot

Visma Payments Oy (Y-tunnus 2486559-4)

Sähköposti: helpdesk@vismapay.com

Puhelin: 09 315 42 037 (arkisin klo 9-16)

Postiosoite: Brahenkatu 4, 53100 Lappeenranta

5. Toimitus

Sähköiset tuotteet ja palvelut

Sähköiset tuotteet ja palvelut toimitetaan asiakkaan antamaan sähköpostiin jos tuote on sähköisesti toimitettava. Toimitusaika on yleensä 1-3 arkipäivää tilauksesta.

Verkon tasolla tuotettujen palvelutuotteiden osalta, palveluntarjoaja välittää vaadittavat tunnukset tilattuun palvelun käyttöön asiakkaan antamaan sähköpostiosoitteeseen 1-3 arkipäivää tilauksesta.

Tuotteet ja palvelut tilaajan toiveiden mukaan

Tuotteet ja palvelut, jotka tuotetaan asiakkaan toiveiden mukaan, toimitetaan asiakkaan kanssa aloituspalvaerissa sovitun aikataulun mukaan.

Varastosta toimitettavat tuotteet

Tilauksia postitetaan arkipäivisin. Varastosta toimitettavien tuotteiden toimitusaika on yleensä 3-5 arkipäivää. Mikäli toimitettavat tuotteet ovat tilaustuotteita, toimitusaika on yleensä 1-3 viikkoa. Toimituskulut määräytyvät valitun toimitustavan, mahdollisten lisäpalvelujen, tilauksen painon ja koon mukaan. Näet toimituskulut verkkokaupan kassatoiminnossa ennen tilauksen lopullista hyväksymistä.

Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut toimituksen aikana, tulee tästä ilmoittaa viipymättä, mutta kuitenkin 14 vuorokauden kuluessa verkkokaupalle. Toimituksessa vioittuneista paketeista tulee viipymättä ilmoittaa toimituksesta vastanneelle yhtiölle.

6. Palautukset

Verkkokaupan asiakkaalla on kuluttajansuojalain mukainen 14 vuorokauden vaihto- ja palautusoikeus. Asiakkaalla on oikeus vaihtaa tai palauttaa osa tai kaikki tilauksen tuotteet. Palautettavat tai vaihdettavat tuotteet tulee olla alkuperäispakkauksessa ja myyntikuntoisia. Halutessasi palauttaa tai vaihtaa tuotteita, ota ensin yhteyttä verkkokauppaan ja kysy palautusohjeita. Liitäthän palautukseen mukaan nimesi, yhteystietosi sekä tilinumerosi mahdollista maksunpalautusta varten.

Tuotteet ja palvelut jotka eivät sisällä 14 vuorokauden vaihto- ja palatusoikeutta

  • asiakas on avannut sinetöidyn CD- tai DVD-levyn tai tietokoneohjelman pakkauksen.
  • tuotteet, jotka on valmistettu asiakkaan tilauksesta tai sitä on muunneltu asiakkaan toiveiden mukaisesti.
  • Palvelutuotteita ei voi palauttaa sen jälkeen, kuin palvelu tai osa siitä on otettu käyttöön.
  • Tuotteita/palveluja, johon asiakkaalla on pääsy heti maksun jälkeen – esimerkiksi jos hän saa verkkokurssin sisällön, lisäosan, sivustoteeman tai minkä tahansa digitaalisen aineiston välittömästi maksun jälkeen.

Tilauksen peruuttaminen, virhevastuu ja reklamaatiot

Ennen tilauksen toimitusta tilauksen voi peruuttaa kirjallisella ilmoituksella sähköpostitse.

Palveluntarjoajalla on lakisääteinen virhevastuu myydyistä tuotteista. Reklamaatiotapauksissa pyydämme olemaan yhteydessä asiakaspalveluumme. Kuluttaja asiakkaalla on oikeus viedä mahdolliset riitatilanteet kuluttajariitalautakunnan ratkaistavaksi.

7. Sopimuksen siirtäminen

Asiakkaalla ei ole oikeutta siirtää sopimusta kolmannelle osapuolelle ilman Palveluntarjoajan kirjallista lupaa. Palveluntarjoajalla on oikeus siirtää sopimus ja palvelut kolmannelle osapuolelle. Palveluntarjoaja varaa oikeuden muuttaa sopimuksen tai palvelukuvauksen sisältöä.

8. Sopimuksen purku ja palvelun sulkeminen

Asiakas voi irtisanoa palvelun ainoastaan sähköpostitse Palveluntarjoajan tai sen pääyhteyshenkilön sähköpostiosoitteeseen. Palveluntarjoaja lähettää Asiakkaalle vahvistuksen irtisanomisesta sähköpostitse. Asiakkaan on tehtävä irtisanominen vähintään 14 päivää ennen laskutuskauden loppua. Asiakkaalla ei tällöin saa olla erääntyneitä maksuja. Mikäli Asiakas tekee irtisanomisen myöhässä, on Asiakas velvollinen maksamaan seuraavan laskutuskauden täysimääräisesti. Palvelu on kuitenkin mahdollista lopettaa jo tätä ennen.

Asiakkaalla on oikeus vaatia sopimuksen purkua ilman irtisanomisaikaa, mikäli Palveluntarjoaja ei pysty tarjoamaan sovittuja palveluja. Tämä ei kuitenkaan koske satunnaisia katkoksia, jotka johtuvat Palveluntarjoajan internetyhteyden tarjoajasta, huoltotoimenpiteistä, laiteviasta tai ylivoimaisesta esteestä (Force Majeure).

Palveluntarjoajalla on oikeus irtisanoa sopimus välittömästi ilman irtisanomisaikaa, mikäli Asiakas rikkoo sopimusehtoja tai palvelua ei voida jatkaa jonkin ulkopuolisen tekijän vuoksi. Tällöin Palveluntarjoaja ei ole velvoitettu korvaamaan Asiakkaalle mitään. Mikäli Palveluntarjoaja irtisanoo sopimuksen ilman, että Asiakas on rikkonut sopimusehtoja, Asiakkaalle korvataan käyttämättä jääneen sopimuskauden jo maksetut palvelumaksut.

Palveluntarjoajalla on oikeus muuttaa sopimusehtoja. Asiakkaalla on oikeus irtisanoa palvelu, jos sopimusehtojen muutos olennaisesti lisää Asiakkaan velvollisuuksia tai vähentää Asiakkaan oikeuksia ja jos muutos ei johdu lain muutoksesta tai viranomaisen määräyksestä. Asiakkaalla on ilmoitettuun muutosten voimaantulopäivään mennessä oikeus kirjallisesti irtisanoa palvelu, ja irtisanominen tulee voimaan siinä tapauksessa, että Palveluntarjoaja Asiakkaan irtisanomisilmoituksen saatuaan vahvistaa sopimusmuutosten tulevan voimaan. Palveluntarjoaja korvaa tällöin Asiakkaan etukäteen maksaman käyttämättä jääneen palvelumaksun. Mikäli muutos johtuu lain muutoksesta tai viranomaisen määräyksestä, voi muutos tulla voimaan ennen kyseisen määräajan päättymistä. Tällöin Asiakkaalle ei muodostu oikeutta irtisanoa palvelu muutoin kuin näissä yleisissä sopimusehdoissa on kuvattu.

Palveluntarjoajalla on oikeus sulkea tai irtisanoa palvelu myös, jos Asiakas ei ole maksanut laskuaan eräpäivään mennessä tai hänet on todettu maksukyvyttömäksi, rikkoo lakia, asiakastiedot eivät ole oikeat tai Asiakas ei ole tavoitettavissa antamistaan yhteystiedoista.

9. Maksut, laskutus ja palvelun toimittaminen

Laskutuskausi alkaa, kun Palveluntarjoaja on lähettänyt Asiakkaalle sähköpostitse tiedot tilin aktivoinnista sekä palveluun liittyvät käyttäjätunnukset.

Palveluntarjoaja laskuttaa Asiakkaalta palvelusta kulloinkin voimassa olevan hinnaston ja tilauksessa sovittujen laskutuskausien mukaisesti. Laskut lähetetään Palveluntarjoajan tarjoamien laskutustapojen mukaisesti. Asiakkaan tulee maksaa laskut viimeistään laskuun merkittynä eräpäivänä. Palveluntarjoajalla on oikeus periä viivästyneistä maksuista perimiskulujen ja käsittelymaksujen lisäksi kulloinkin voimassa olevan korkolain mukaista viivästyskorkoa laskun eräpäivästä lukien. Palveluntarjoaja voi myös periä palvelun uudelleen avaamisesta avausmaksun. Mahdolliset reklamaatiot laskusta on tehtävä kirjallisesti viimeistään eräpäivänä. Laskutettuja summia ei palauteta, mikäli sopimus irtisanotaan.

Palveluntarjoaja voi sulkea Asiakkaan palvelut, mikäli laskua ei ole maksettu eräpäivään mennessä. Palvelu voidaan irtisanoa ilman irtisanomisaikaa, mikäli maksua ei ole suoritettu heti huomautuslaskun jälkeen.

Palveluntarjoaja toimittaa palvelun maksun vastaanottamisen jälkeen. Osa tilauksesta, kuten verkkotunnusten rekisteröinti tai siirto, voi myöhästyä Palveluntarjoajasta riippumattomista syistä.

Asiakkaan tulee pitää laskutustietonsa ajan tasalla ja ilmoittaa mahdollisista muutoksista Palveluntarjoajalle.


Palveluntarjoaja varaa oikeuden päivittää palvelujensa hinnat verkkokaupassaan. Hintamuutokset päivitetään verkkokauppaan ennen niiden voimaantuloa, ja ne astuvat voimaan seuraavan tilauskauden laskutuksessa. Asiakkaalla on oikeus irtisanoa sopimus ennen uuden tilauskauden alkua, mikäli hän ei hyväksy hintamuutosta.

10. Verkkotunnuksen rekisteröinti ja uusiminen

Palveluntarjoaja rekisteröi maksun vastaanottamisen jälkeen verkkotunnuksen Asiakkaan toimittamien tietojen mukaisesti. Palveluntarjoaja rekisteröi verkkotunnuksen kolmansien osapuolien ylläpitämien rekisteröintipalvelujen kautta. Asiakas hyväksyy palvelun tilatessaan verkkotunnusrekisterien käyttöehdot ja vastaa omasta käyttöoikeudestaan verkkotunnukseen. Verkkotunnuksiin liittyviä maksuja ei ole mahdollista palauttaa Asiakkaalle. Verkkotunnusten rekisteröinti vahvistetaan Asiakkaalle sähköpostitse joko Palveluntarjoajan tai rekisteröintipalvelun toimesta. Palveluntarjoaja ei voi tilaushetkellä taata rekisteröinnin onnistumista, sillä jokin ulkopuolinen taho saattaa ennättää rekisteröimään Asiakkaan haluaman verkkotunnuksen ennen Palveluntarjoajaa. Syynä tällaiseen hyvin epätodennäköiseen tapahtumaan voi olla esimerkiksi se, että Asiakas ei ole maksanut laskua heti tilauksen yhteydessä tai verkkotunnuksen rekisteröinti viivästyy teknisestä tai inhimillisestä syystä. Tällaisissa tilanteissa Palveluntarjoaja korvaa Asiakkaalle uuden vastaavan hintaisen verkkotunnuksen.

Palveluntarjoaja lähettää verkkotunnuksen uusimiseen liittyvän laskun Asiakkaalle etukäteen. Kun Asiakas on maksanut laskun, Palveluntarjoaja lähettää Asiakkaalle sähköpostitse vahvistuksen verkkotunnuksen uusimisesta. Mikäli Asiakas ei maksa laskua, verkkotunnus suljetaan. Myöhemmin se vapautuu vapaasti rekisteröitäväksi. Palveluntarjoaja voi periä suljetun verkkotunnuksen uudelleenavaamisesta erillisen avausmaksun. Mikäli Palveluntarjoajan tekemän laskutusvirheen (esim. järjestelmävirhe tai inhimillinen virhe) takia lasku on jäänyt kokonaan luomatta tai se ei ole saapunut Asiakkaalle, ja verkkotunnus on sen takia suljettu tai vapautunut ja jokin ulkopuolinen taho on sen ehtinyt rekisteröimään, on Palveluntarjoaja velvollinen korvaamaan uuden vastaavan hintaisen verkkotunnuksen.

Jos Palveluntarjoajan ja Asiakkaan välinen sopimus päättyy, on Asiakas itse vastuussa verkkotunnuksensa rekisteröimisestä, siirrosta ja uusimisesta.

11. Palvelun sisältö ja muutokset

Palveluntarjoaja varaa oikeuden muuttaa palveluiden sisältöä. Palveluntarjoaja pyrkii tiedottamaan Asiakasta muutoksista etukäteen. Palveluntarjoaja varaa kuitenkin oikeuden tehdä muutoksia, jotka liittyvät esimerkiksi tietoturvaan, tiedottamatta niistä etukäteen. Asiakkaan pyynnöstä tehdyt muutokset Palveluntarjoaja veloittaa kulloinkin voimassa olevan hinnaston mukaisesti. Palveluntarjoaja voi estää kaiken sopimusehtojen vastaisen käytön.

Mikäli Asiakkaan verkkosivusto on liikennemäärältään ja/tai kuormitukseltaan normaalista suuresti poikkeava, pidättää Palveluntarjoaja oikeuden rajoittaa liikennettä ja/tai kuormitusta tai tarkistaa perittävää hintaa käyttöä vastaavaksi Asiakkaan kanssa sovitulla tavalla. Kuormitus koskee myös liiallista prosessorin käyttöä. Palveluntarjoaja varaa oikeuden priorisoida liikennettä ja palvelinresurssien käyttöä sekä tarvittaessa irtisanoa sopimus tällaisissa tapauksissa.

12. Asiakkaan vastuut ja velvollisuudet

Asiakas on vastuussa levytilalla säilytettävästä materiaalista. Se ei saa olla Suomen lain tai hyvien tapojen vastaista. Palvelinten käyttäminen laittomaan toimintaan on ehdottomasti kielletty. Asiakkaalla on vastuu estää palvelimen tai verkon vahingoittaminen. Palveluntarjoaja pidättää oikeuden poistaa Asiakkaan levytilalta sopimusehtoja rikkova materiaali.

Asiakas ei saa markkinoida palveluaan lain tai hyvien tapojen vastaisesti, esimerkiksi sähköpostitse ilman markkinoinnin vastaanottajan suostumusta, uutisryhmissä, keskustelufoorumeilla tai muissa paikoissa, joissa mainostaminen on kielletty.

Palvelintila on Asiakaskohtainen, eikä sitä voi jakaa eri entiteettien kesken. Levytilan sekä palvelun mukana saatavien sähköpostiosoitteiden jälleenmyynti tai luovuttaminen kolmansille osapuolille on kielletty ilman erillistä sopimusta Palveluntarjoajan kanssa.

Asiakkaalla on oikeus pitää kolmansien osapuolien mainoksia verkkosivuillaan. Asiakas saa tehdä omia ajan tasalla olevia varmuuskopioita.

Palvelimen sisäiset murtautumisyritykset ja mahdollisten turvallisuusrajoitusten kiertäminen on kielletty ja johtaa välittömästi sopimuksen irtisanomiseen sekä mahdollisiin vahingonkorvauksiin.

Asiakas on velvollinen itse huolehtimaan, että käytössä oleva ohjelmisto on ajan tasalla, esimerkiksi virustorjunnan osalta. Palveluntarjoaja ei vastaa mistään Asiakkaan käyttämästä palvelun ulkopuolisesta ohjelmasta. Asiakas on velvollinen vastaamaan täysimääräisesti kaikista vahingoista, joita hänen käyttäjätunnuksellaan on aiheutettu Palveluntarjoajalle tai kolmansille osapuolille.

Tiedotteet ja uudet sopimusehdot julkaistaan Palveluntarjoajan verkkosivustolla osoitteessa artcloud.fi. Asiakas on velvollinen lukemaan ja hyväksymään uudet sopimusehdot. Mikäli Asiakas rikkoo sopimusehtoja, Asiakkaalta voidaan välittömästi poistaa oikeudet palvelimille.

13. Palveluntarjoajan vastuut ja velvollisuudet

Palveluntarjoajan vahingonkorvausvelvollisuus on yhteensä enintään kyseisen palvelun kahden kuukauden palvelumaksuja vastaava rahamäärä. Palveluntarjoaja ei vastaa välillisistä tai epäsuorista vahingoista, kuten saamatta jääneestä voitosta, tuotannon tai liikevaihdon vähentymisestä tai keskeytymisestä, kolmannelle osapuolelle olevien velvoitteiden täyttämättä jäämisestä tai muusta ennalta arvaamattomasta vahingosta. Palveluntarjoajalla on oikeus keskeyttää palvelun tuottaminen tilapäisesti, mikäli se on korjaus-, huolto- tai muiden töiden vuoksi tarpeellista. Palveluntarjoajan vastuulla on pyrkiä minimoimaan katkosten kesto ja tiedottamaan niistä Asiakasta etukäteen, mikäli se on mahdollista.

Palveluntarjoaja ei ole vastuussa Asiakkaan tietojen tai tiedostojen tuhoutumisesta, katoamisesta tai muuttumisesta ja tästä aiheutuneista vahingoista ja kuluista, kuten tiedostojen uudelleen luomisen aiheuttamista kustannuksista.

Palvelussa on virhe, mikäli se poikkeaa palvelukuvauksesta ja haittaa olennaisesti palvelun käyttöä. Palveluntarjoaja ei kuitenkaan vastaa epäsuorista virheistä tai kolmansien osapuolien ohjelmistoista ja niiden virheistä. Asiakkaan tulee ilmoittaa Palveluntarjoajalle palvelussa esiintyvistä virheistä. Palveluntarjoaja pyrkii korjaamaan virheet mahdollisimman nopeasti. Palveluntarjoaja varaa oikeuden olla korjaamatta sellaista virhettä, joka johtuu Asiakkaan omasta toiminnasta. Palveluntarjoajalla on oikeus keskeyttää palvelu korjauksen ajaksi. Asiakkaan tulee lähettäää virheisiin liittyvät reklamaatiot seitsemän päivän sisällä.

Palveluntarjoaja ei ole vastuussa mistään sellaisesta virheestä tai toimintakatkoksesta, joka johtuu ylivoimaisesta esteestä (Force Majeure) tai kolmansien osapuolien toiminnasta.

Palveluntarjoaja varaa oikeuden muuttaa hinnoitteluaan. Hintamuutoksista ilmoitetaan Asiakkaalle ennen niiden voimaantuloa ja ne tulevat voimaan seuraavan laskutuskauden alkaessa. Asiakkaalla on oikeus irtisanoa sopimus ennen uuden laskutuskauden alkamista.

Palveluntarjoaja ei ole vastuussa Asiakkaan palvelussa olevasta tietosisällöstä tai sen toimivuudesta. Palveluntarjoajalla ei ole velvollisuutta korjata sellaista virhettä, joka on aiheutunut Asiakkaan omasta toiminnasta (esim. väärinkäytös, palvelun virheellinen tai sopimuksenvastainen käyttö, Asiakkaan itse tai kolmannella osapuolella teettämä muutos tai korjaus).

Palveluntarjoaja ei vastaa tietoverkosta tai muualta tulevasta Asiakkaan käyttämään palveluun kohdistuvasta häirinnästä, luvattomasta käytöstä tai näihin rinnastettavasta toiminnasta. Palveluntarjoaja ei vastaa virusten aiheuttamista häiriöistä, vahingoista tai virheistä.

14. Jälleenmyynti

Levytilan ja palvelun mukana tulevien sähköpostiosoitteiden jälleenmyynti ja luovuttaminen kolmansille osapuolille on kielletty muissa kuin jälleenmyyntiin tarkoitetuissa palveluissa. Mikäli tuote on tarkoitettu jälleenmyyntiin, se on selkeästi kerrottu palvelukuvauksessa tai asiasta on sovittu kirjallisesti Palveluntarjoajan kanssa.

Jälleenmyyjä myy palveluja omissa nimissään. Jälleenmyyjä ei saa toimia Palveluntarjoajan nimissä tai tehdä Palveluntarjoajaa sitovia sopimuksia, sitoumuksia tai velvoitteita. Jälleenmyyjä vastaa itse siitä, että kaikki palvelua suoraan tai välillisesti käyttävät tahot noudattavat näitä yleisiä sopimusehtoja.

Jos jälleenmyyjä rikkoo sopimusta, Palveluntarjoajalla on oikeus siirtää jälleenmyyjän asiakas suoraan omaksi asiakkaakseen jälleenmyyjältä lupaa kysymättä. Siirto tehdään jälleenmyyjän asiakkaan luvalla ja Palveluntarjoaja ilmoittaa siitä jälleenmyyjälle.

15. Käyttäjätunnukset ja salasanat

Asiakas vastaa siitä, etteivät käyttäjätunnus ja salasana päädy kolmansille osapuolille. Asiakas vastaa kaikista käyttäjätunnuksillaan tehdyistä asioista ja mahdollisista väärinkäytöksistä. Asiakas on velvollinen vastaamaan käyttäjätunnuksensa mahdollisesti aiheuttamista korjaus- ja tutkintakuluista.

16. Asiakastiedot

Asiakkaalla on vastuu ilmoittaa Palveluntarjoajalle oikeat ja ajantasaiset asiakastiedot. Mikäli asiakastiedot ovat virheelliset, palvelu voidaan sulkea tai tilaus peruuttaa. Asiakas voi tehdä tarvittavat muutokset omiin asiakastietoihinsa Palveluntarjoajan asiakassivuilla.

17. Sovellettava laki ja riitojen ratkaiseminen

Sopimukseen sovelletaan Suomen lakia. Mahdolliset erimielisyydet pyritään ensisijaisesti ratkaisemaan neuvottelemalla. Mikäli neuvottelut eivät tuota tulosta, ratkaistaan erimielisyydet Porvoon käräjäoikeudessa.

18. Henkilötietojen käsittely

Palveluntarjoajan ja Asiakkaan välisistä velvoitteista koskien henkilötietojen käsittelyä sovitaan Tietosuojaselosteessa. Liitettä sovelletaan tietosuojalainsäädännön mukaisesti silloin, kun Asiakas on rekisterinpitäjä ja Palveluntarjoaja on käsittelijä.