Perustuki – WordPress-huolenpitopalvelu

37,52  / kuukausi

Kevyt mutta luotettava WordPress-huolenpitopalvelu, jossa yhdistyvät viikoittaiset päivitykset, 24/7-valvonta ja varmuuskopiot turvallisesti erilliselle palvelimelle. Soveltuu pienille yritys- ja järjestösivustoille, joille jatkuvuus ja toimintavarmuus ovat tärkeitä.

Perustuki – Helppoa ja huolettomaa WordPress-ylläpitoa

Perustuki on suunniteltu pienille verkkosivustoille, joiden ylläpito halutaan hoitaa tehokkaasti ja luotettavasti ilman suurta investointia. Se tarjoaa WordPress-verkkosivuston teknisen huolenpidon, joka kattaa viikoittaiset päivitykset, varmuuskopioinnin, tietoturvatarkistukset ja perustason valvonnan.

Sivuston saatavuutta valvotaan 24/7, ja mahdollisiin poikkeamiin reagoimme arkipäivisin klo 8–18. Tämä takaa, että tekniset ongelmat eivät jää huomaamatta ja ne käsitellään ripeästi virka-aikana.

Varmuuskopiot otetaan päivittäin ja säilytetään erillisellä, turvallisella palvelimella – ei samassa ympäristössä kuin itse sivusto. Näin palautus onnistuu myös vakavissa häiriötilanteissa.

Päivitykset kattavat WordPress-ytimen, lisäosat ja teemat, ja ne tehdään kerran viikossa. Lisäksi sivusto tarkistetaan viikoittain haittaohjelmien ja tietoturvapoikkeamien varalta.

Kuukauden lopussa saat selkeän yhteenvedon tehdyistä toimenpiteistä ja mahdollisista havaituista ongelmista. Palvelu ei sisällä sisällönmuokkausta tai kehitystyötä, vaan keskittyy tekniseen vakauteen ja turvallisuuteen – erityisesti kevyille yritys-, järjestö- ja kampanjasivustoille.

Tekninen kuvaus

Päivitykset:

  • WordPress-ytimen, lisäosien ja teeman päivitys viikoittain

Varmuuskopiointi:

  • Päivittäin

  • Säilytysaika 7 päivää

  • Tallennus erilliselle, suojatulle palvelimelle

Tietoturva:

  • Viikoittainen tarkistus Imunify360-ohjelmistolla

  • Virhe- ja vikailmoitusten seuranta WordPress error logista

Valvonta & saatavuus:

  • 24/7 uptime-seuranta

  • Reaktioaika arkisin klo 8–18

Raportointi:

  • Kuukausittainen ylläpitoraportti

    • Päivitykset

    • Virhe- ja vikailmoitukset

    • Mahdolliset korjausehdotukset

Asiantuntijatuki:

  • Tekninen reagointi poikkeamiin virka-aikana

Rajoitukset:

  • Ei sisällä sisältöpäivityksiä tai ulkoasun kehitystä